ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ 

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi şirketin potansiyel müşterileri ile daha karlı ve uzun dönemli ilişkiler kurulması ve bu ilişkileri geliştirmesini sağlayan bir yönetim yaklaşımıdır.

Bu standart, öncelikle geri bildirime (şikâyetler dahil) açık olan müşteri odaklı bir ortamın oluşturulması, alınan her bir şikâyetin çözüme ulaştırılması ve müşteri hizmetinin iyileştirilmesi ile ilgili yönetim taahhütlerinin yerine getirilmesini öngörmektedir.

Günümüzde, müşteri şikayet yönetimi ve müşteri memnuniyeti konusundaki uluslararası yasal düzenlemeler, finans kurumlarından başlayarak tüm sektörlere yayılıyor. ISO 10002 ve diğer uluslararası yasal düzenlemeler, her geçen gün daha fazla firmanın kalite hedefleri arasına giriyor.

Müşteri şikayet yönetimi çözümü, sorunların çeşitlerine göre, kurumunuzun o sorunu nasıl ele alacağı önceden belirler. Böylelikle, müşteri şikayetlerine karşı alınacak aksiyonlar kurumsal olarak planlanır. Müşteri iletişimi ve müşterilerin marka algısı, çağrı merkezi çalışanlarının veya müşterilerle iletişim içindeki diğer kişilerin anlık kararlarına bırakılmaz.

Kurumumuza iletilen her türlü talep ve şikayeti kurumsal standartlar çerçevesinde değerlendirelebilir hale gelmektedir.

 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİMİ

Dış cephe mantolama sektöründe yeniliklerin öncü markası İzoGuard, müşterilerinin istek ve ihtiyaçlarını yerine getirirken lider konumunun gereği olarak kurumsal ve güvenilir olmayı amaç edinmiştir. 

Tüm İzoGuard departmanları, müşteri talep ve düşüncelerini sürekli gelişimin bir parçası olarak kabul eder ve sunduğu kalıcı çözümler ile hizmet kalitesini sürekli arttırmayı hedefler. 

MEMNUNİYET SÜRECİ

  •  Tüm istek ve ihtiyaçlar İzoGuard müşteri hizmetleri uzmanı tarafından ilgili departmanlara aktarılarak çözüm süreci başlatılır. İzoGuard müşterilerinin istek ve ihtiyaçları şirket gizlilik politikası doğrultusunda 3. şahıslar ile paylaşılmaz. 
  •  Tüm istek ve ihtiyaçlar uzmanlar tarafından objektif bir biçimde değerlendirilir. 
  •  Çözümün daha hızlı sağlanabilmesi için İzoGuard sorumluları, ek bilgi talebinde bulunma hakkına sahiptir.   
  •  Çözüm için fiziki kontrollere ihtiyaç duyulduğunda İzoGuard sorumluları uygun gün ve saatleri belirleyerek yerinde incelemeler gerçekleştirir ve gerekli çalışmaları başlatır.
  •  Talep kaydı ancak İzoGuard müşterilerinin istek ya da ihtiyaçlarına çözüm bulunduğunda sonlandırılır.