İzoGuard MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİMİ

Dış cephe mantolama sektöründe yeniliklerin öncü markası İzoGuard, müşterilerinin istek ve ihtiyaçlarını yerine getirirken lider konumunun gereği olarak kurumsal ve güvenilir olmayı amaç edinmiştir. 

Tüm İzoGuard departmanları, müşteri talep ve düşüncelerini sürekli gelişimin bir parçası olarak kabul eder ve sunduğu kalıcı çözümler ile hizmet kalitesini sürekli arttırmayı hedefler. 

MEMNUNİYET SÜRECİ

  •  Tüm istek ve ihtiyaçlar İzoGuard müşteri ilişkileri sorumluları tarafından ilgili departmanlara aktarılarak çözüm süreci başlatılır. İzoGuard müşterilerinin istek ve ihtiyaçları şirket gizlilik politikası doğrultusunda 3. şahıslar ile paylaşılmaz. 
  •  Tüm istek ve ihtiyaçlar uzmanlar tarafından objektif bir biçimde değerlendirilir. 
  •  Çözümün daha hızlı sağlanabilmesi için İzoGuard sorumluları, ek bilgi talebinde bulunma hakkına sahiptir.   
  •  Çözüm için fiziki kontrollere ihtiyaç duyulduğunda İzoGuard sorumluları uygun gün ve saatleri belirleyerek yerinde incelemeler gerçekleştirir ve gerekli çalışmaları başlatır.
  •  Talep kaydı ancak İzoGuard müşterilerinin istek ya da ihtiyaçlarına çözüm bulunduğunda sonlandırılır.